Re: Pájecí hroty T12 pro Hakko pera

jurp jurp na volny.cz
Pátek Srpen 12 07:14:53 CEST 2022

Jen jeste jeden poznatek z praxe.
Taky mam KSGER, ale u ostatnich to bude podle mne stejne.
Daval jsem si kvuli pozici zakladny v policce nad stolem k rucce delsi kabel
~ 1.5m. Po dodatecnem domontovani LED svetel nad stul od ostravskeho cinana
se zakladna na mereni teploty chtela zblaznit. Musel jsem do kazdeho svetle
doplnit odrusovaci filtr a ted uz je klid. Takze odflaky menic pro LED a
odflakle mereni termoclanku se musi externe HW doladit.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.