UPS pro NVR hikvision NVR DS-7608NI-K2 (kamerovy system), moznost korektniho vypnuti ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Srpen 12 05:35:37 CEST 2022

hezky den.
potreboval bych pri vypadku elektriky korektne vypnout NVR hikvision NVR
DS-7608NI-K2. podle diskuzi to NVR zadnou zpetnou vazbu od UPS
nepodporuje, ale nasel jsem snad nekde(prelozil guglem) zminku o
moznosti pouzit externi aplikaci ? predstava je takova, ze UPS
vygeneruje udalost "vypadek" a NVR dostane po siti(?) od nejake externi
krabicky se sw. oznameni, ze se ma vypnout. neresil uz tohle nekdo ?
jde mi jen o korektni vypnuti, aby se nezhroutil rotacni HDD. aktualne
musim jit NVR pri vypadku vypnout. nepotrebuji zaznam xxmin po vypadku,
jen ochranu hdd.
s tim souvisi i nakup nove UPS, jedna stara cyberpower mi aktulne
odesla, sw. bida a jen pres usb. tak hledam nahradu a libi se mi treba
"EATON 5SC 500i IEC" kde je i pripojeni rs232 a kde uzivatele zminuji
nejaky otevreny protokol.
https://www.alza.cz/eaton-5sc-500i-iec-levne-d7133476.htm#recenze
diky za info.
tomik.