UPS pro NVR hikvision NVR DS-7608NI-K2 (kamerovy system), moznost korektniho vypnuti ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Srpen 12 09:37:25 CEST 2022

Měl jsem pod správou postupně cca 20 NVR od Hikvision a nikdy jsem nezažil,
že by po výpadku havaroval disk. Pokud je ten disk načatý, tak by stejně
během pár týdnů odešel. Většina disků se v těch NVR prostě uvaří a odejdou
za chodu. Pokud jde o záznamy, tak bych zvážil externí zálohu, jestli se
nepletu, něco takovýho umí i ty nejnižší řady.
Doporučil bych spíš zvážit UPS, která prostě to NVR utáhne tak dlouho, aby
vydrželo většinu výpadků. Tipuju, že u tak malýho NVR s jedním diskem by
stačila UPS 1000-1500VA, aby to na ní vydrželo několik hodin.
Tím vypnutím si moc nejsem jist, pokud si vybavuju, tak webový rozhraní
vypnutí snad ani nenabízí z bezpečnostních důvodů, pokud člověk chtěl
opravdu NVR vypnout, musel k němu fyzicky. Každopádně Hikvision má k NVR
nějaký komunikační API, pokud to přes to API nepůjde vypnout, tak bych s tím
vůbec neztrácel čas.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Friday, August 12, 2022 5:36 AM
To: hw konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: UPS pro NVR hikvision NVR DS-7608NI-K2 (kamerovy system), moznost
korektniho vypnuti ?

hezky den.
potreboval bych pri vypadku elektriky korektne vypnout NVR hikvision NVR
DS-7608NI-K2. podle diskuzi to NVR zadnou zpetnou vazbu od UPS nepodporuje,
ale nasel jsem snad nekde(prelozil guglem) zminku o moznosti pouzit externi
aplikaci ? predstava je takova, ze UPS vygeneruje udalost "vypadek" a NVR
dostane po siti(?) od nejake externi krabicky se sw. oznameni, ze se ma
vypnout. neresil uz tohle nekdo ?
jde mi jen o korektni vypnuti, aby se nezhroutil rotacni HDD. aktualne musim
jit NVR pri vypadku vypnout. nepotrebuji zaznam xxmin po vypadku, jen
ochranu hdd.
s tim souvisi i nakup nove UPS, jedna stara cyberpower mi aktulne odesla,
sw. bida a jen pres usb. tak hledam nahradu a libi se mi treba "EATON 5SC
500i IEC" kde je i pripojeni rs232 a kde uzivatele zminuji nejaky otevreny
protokol.
https://www.alza.cz/eaton-5sc-500i-iec-levne-d7133476.htm#recenze
diky za info.
tomik.