Podsvietene bananove svorky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 4 17:37:43 CEST 2022

>takto to vyzera u mna, t.j. niekoho kto nevie co robi :-)
>http://dvaluch.web.cern.ch/temp/8588a.jpg
>http://dvaluch.web.cern.ch/temp/8588b.jpg

No lenze v tomto pripade to vie ten foun, z ktoreho nevies poslat link. Ono
totiz uzasne fotky su jeho primarny ucel, takze ako prve pohlada nejaku
podobnu ale uzasnu v databaze, a ak sa mu to nepodari, tak to posle
Indovi, ktory to promptne vyretusuje, a prepise to co si si myslel ze si
odfotil.

>nie je to podlozka. Plochy panel, folia. Je tam nejake medzikruzie, cez
>ktore to svieti.

Cize sucast konstrukcie a nie suciastka. Ved som vravel.

Ten banan tam asi vobec nie je chyteny v paneli, ale sa chyta na nejaky
subpanel (skutocny nosny plech, ktory je za "pohladovym" celnym panelom,
celny panel je vtedy namontovany na tom nosnom plechu).

>V mojom pristroji budu taketo bananiky
>https://www.pomonaelectronics.com/products/hardware/binding-post-low-thermal-emf-tellurium-copper-gold-plated
>
>Ked je namontovany na paneli vyzera nejak takto
>http://dvaluch.web.cern.ch/temp/8588c.jpg

Ano, tento je dost skaredy, to podsvietenim uz nemozes pokazit, najma na
tom hnusnom 3D tlacenom povrchu.

A to si fotil tym istym fobilom, len Ind bezmocne pokrcil plecami a nechal
to tak.

Ako som bol povedal hned na zaciatku, pokusil by som sa to riesit seriou
prevrtanych otvorov okolo toho bananu, tak, aby sa panel prilis neoslabil,
a nasledne prekrytim ci uz foliou alebo prstencom. To iste si asi myslel
tymto

>2mm hrube medzikruzie z priehladneho materialu, ktore bude mat vnutorny
>priemer rovnaky ako spodny diel bananu, vonkajsi priemer vacsi. Do
>panelu navrtat po obvode 3-4 diery ako svetlovody a pod to dat ledky.

ale s tym wow efektom z rovnomerne svietiaceho kruhu uz nerataj.

wek