Podsvietene bananove svorky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 4 20:51:48 CEST 2022

On Thu, 4 Aug 2022, Daniel Valuch wrote:

> takto to vyzera u mna, t.j. niekoho kto nevie co robi :-)
> http://dvaluch.web.cern.ch/temp/8588a.jpg
> http://dvaluch.web.cern.ch/temp/8588b.jpg

Pekny dizajn.

> [...]
>
> Ked je namontovany na paneli vyzera nejak takto
> http://dvaluch.web.cern.ch/temp/8588c.jpg
>
> Sustruzena/3D vytlacena podlozka mi pride ako najschodnejsie riesenie. Len
> aby zaroven drzal bananik na paneli, bude treba dva kusy, jeden na prednu
> stranu panela a druhy na zadnu. Alebo na panel nalepit povedzme 2mm hrube
> medzikruzie z priehladneho materialu, ktore bude mat vnutorny priemer rovnaky
> ako spodny diel bananu, vonkajsi priemer vacsi. Do panelu navrtat po obvode
> 3-4 diery ako svetlovody a pod to dat ledky.

V prvni rade bych ten panel tisknul celni stranou na podlozku aby lip
vypadal a diry jsou pak presne kulate. Diry v cele sirsi nez zdirka
uvnitr pak zaklopene. V tom zaklopeni dira pro zavit zdirky a kolem
ni diry pro prosvicovaci LED.

Pak vytisknout z prusvitneho plastu mezikruzi, vlozit do panelu,
protahnout zdirku a sesroubovat to. Kdyz bude celo panelu i mezikruzi
tistene na podlozku - nejlip takovou tu zrnitou - tak to nebude vypadat
tak spatne.