Podsvietene bananove svorky

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Srpen 4 17:07:57 CEST 2022

takto to vyzera u mna, t.j. niekoho kto nevie co robi :-)
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/8588a.jpg
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/8588b.jpg

nie je to podlozka. Plochy panel, folia. Je tam nejake medzikruzie, cez
ktore to svieti.
V mojom pristroji budu taketo bananiky
https://www.pomonaelectronics.com/products/hardware/binding-post-low-thermal-emf-tellurium-copper-gold-plated

Ked je namontovany na paneli vyzera nejak takto
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/8588c.jpg

Sustruzena/3D vytlacena podlozka mi pride ako najschodnejsie riesenie.
Len aby zaroven drzal bananik na paneli, bude treba dva kusy, jeden na
prednu stranu panela a druhy na zadnu. Alebo na panel nalepit povedzme
2mm hrube medzikruzie z priehladneho materialu, ktore bude mat vnutorny
priemer rovnaky ako spodny diel bananu, vonkajsi priemer vacsi. Do
panelu navrtat po obvode 3-4 diery ako svetlovody a pod to dat ledky.

b.