Podsvietene bananove svorky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 4 16:10:36 CEST 2022

>To co má ten fluke se mi ale líbí tak moc, µe bych byl ochoten se
>podílet na nějaké společné dávce, kterou by nám někdo z toho
>plexi/polykarbonátu vysoustruµil, případně to nechat vytisknout na 3D
>tiskárně (nějaké té, co netlačí hovínko a co umí průsvitný materiál),
>kolezi z práce by mi s tím jistě pomohli.

Ta fotka
https://www.elso.sk/19438-thickbox_default/fluke-8588a-8-miestny-referencny-multimeter.jpg
je fakt pekna ale

- je to fotka ktoru ocividne robil niekto kto vie co robi, skutocnost moze
byt trocha menej uzasna

- sucastou toho efektu je aj samotny povodny bananovy socket, mas nejaky
konkretny ktory sa podoba a da sa kupit? alebo aj ten chces sustruzit a 3D
tlacit?

- sucastou toho efektu je aj farebne zladeny panel resp. jeho nalepka, to
je dodatocna vyzva k predchadzajucemu bodu - si si isty ze ked to
namontuje na nejaku standardne ciernu alebo natural-elox boploidnu
skrinku, tak ten efekt bude stale taky uzasny?

- predstavujem si, ze sa bavime o prstenci s vonkajsou plochou v tvare
zrezaneho kuzela, ktory je pod originalnym telesom bananu. V mieste
prechodu cez panel mame tri priemery: A. vonkajsi priemer telesa bananu
resp. o malo vacsi priemer prstenca v mieste kde lezi na vonkasej ploche
panela; B. o nieco mensi priemer diery v paneli, C. priemer tela bananu
ktory prechadza pod panel. LEDky svietia do medzikruzia medzi B a C, takze
tam musi byt jednak dostatocne miesto aby preslo svetlo, druhak tam nejako
musi vojst aj DPS s LEDkami. No lenze taky bananovy socket nepoznam, co by
mal medzi A a C dostatok miesta pre este B - v C je totiz miesto pre
samotny banan. Cize znova to smrdi tym, ze sa bude vyrabat uplne vsetko.

Skus mi to vyvratit.