Podsvietene bananove svorky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 4 15:36:37 CEST 2022

Ale ved to je samec.

A nehovori sa hnusne, ale audiofilne.

Tu je originalny vyrobca (samozrejme su Au aj Ag, mozno tie Au su menej
hnusne?):

https://www.wbt.de/english/products/a/Kategorien/p/banana-plugs.html

A tu je patent:

https://data.epo.org/publication-server/pdf-document?pn=2240982&ki=B1&cc=EP&pd=20120201

Inak uplne hlupost to nie je, je tam taky roztahovaci trn, ktory roztiahne
banan tak aby nemohol vypadnut.

Dlho som rozmyslal nad tym, na co by tam mohol byt ten druhy, plastovy
pipik, a az z toho patentu som sa dozvedel, ze ma branit zasunutiu do 230V
zasuvky.

wek