nemoznost vypovedet O2 sluzby

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Srpen 2 13:10:24 CEST 2022


Prostudujte smlouvu a pošlete jim vypoved a to na dorucenku. Můžete
naznačit, že to budete řešit s právníkem podle občanského zákoníku.

Dne út 2. srp 2022 13:05 uživatel <konference na vojtek.biz> napsal:

> Jestli jste meli firemni tarif urcite jste meli prideleneho account
> managera
> - na nej jdete.
> Kdo to je mate budto ve smlouve, nebo mozna I na facture to uz si
> nepamatuju. Jinak v mojeO2 je zalozka dokumenty a tam budete mit I tu
> smlouvu - akorat pozor defaultne je tam strasne male casove obdobi a je to
> prazdne.
> Kazdopadne ano pekelne kolecko jsem s nima taky zazil a pomohlo vyhrozovat
> :)
> J.V.
>
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zdenek
> Sent: úterý 2. srpna 2022 12:19
> To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
> Subject: RE: nemoznost vypovedet O2 sluzby
>
> Zkušenost nemám, ale nejde jim prostě poslat písemnou výpověď jako je to
> běžné u jiných civilizovaných firem? Nechat si nutit samoobsluhu a vláčet
> se
> po pobočkách mi přijde jako obyčejná buzerace.
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Libor
> Konečný
> Sent: Tuesday, August 2, 2022 12:02 PM
> To: HW-news
> Subject: OT: nemoznost vypovedet O2 sluzby
>
> Dobry den vsem
>
> Mel bych takovy dotaz, mozna nekdo bude  pracovat pro O2.
>
> Nase firma bohuzel je u O2 (po zkusenostech spise  N2) a nyni chteji vice
> zdimat ja se nenecham :-) a zrusili nam firemni tarif taxem chtel jsem
> podat
> vypoved, nebot uz mame zajisteny tarif za polovinu.
>
> Nasledujici radky nejsou  vtip:
>
> Na telefon lajne me odkazali na pobocku,  jedu do mesta na pobocku ,ale tam
> me odkazali na telefon. Na telefonu me odkazali na pobocku, takze opetovna
> cesta na pobocku se zavolanim na jejich centrum primo od typka z pobocky.
>
> Na pobocce maji jen cislo na tu jejich slavnou linku, na kterou jsem
> nekolikrat volal, takze nas znovu odkazali na nejakou O2 samoobsluhu, do
> ktere se musi vyplnit kontaktni osoba :-), samoobsluhu, kterou jsme nikdy
> nevyuzivali, takze opet ztrata casu zjistovanim jaxe prihlasit, ale
> podarilo
> se, v samoobsluze jsme se kontaktni osobu snazili zadat, vysledek je ten,
> ze
> system vrati hlasku, ze udaje jsou jiz zadane, ale nejsou :-)) proste des a
> hruza, zadarmo drahe. Funkcnost jejich samoobsluhy  odpovida programu v
> prvni hodine informatiky na SS.
>
> Na webu maji moznost kontaktovat  na email korporace na o2.cz, email se
> vrati,
> ze tento email byl zrusen. Na email firmy na o2.cz neodpovedel dodnes nikdo.
> Jen prisel email jak jsme spokojeni s O2 :-))
>
> Jak tedy tuto silenost zrusit?   Nema nekdo kontakt na nekoho  z O2, ktery
> bude vubec neco vedet ?
>
>
> Dekuji
>
> LK
>
>
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20220802/98781870/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list