nemoznost vypovedet O2 sluzby

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Srpen 2 13:05:05 CEST 2022


Jestli jste meli firemni tarif urcite jste meli prideleneho account managera
- na nej jdete.
Kdo to je mate budto ve smlouve, nebo mozna I na facture to uz si
nepamatuju. Jinak v mojeO2 je zalozka dokumenty a tam budete mit I tu
smlouvu - akorat pozor defaultne je tam strasne male casove obdobi a je to
prazdne.
Kazdopadne ano pekelne kolecko jsem s nima taky zazil a pomohlo vyhrozovat
:)
J.V.


-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zdenek
Sent: úterý 2. srpna 2022 12:19
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: nemoznost vypovedet O2 sluzby

Zkušenost nemám, ale nejde jim prostě poslat písemnou výpověď jako je to
běžné u jiných civilizovaných firem? Nechat si nutit samoobsluhu a vláčet se
po pobočkách mi přijde jako obyčejná buzerace. 

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Libor Konečný
Sent: Tuesday, August 2, 2022 12:02 PM
To: HW-news
Subject: OT: nemoznost vypovedet O2 sluzby

Dobry den vsem

Mel bych takovy dotaz, mozna nekdo bude  pracovat pro O2.

Nase firma bohuzel je u O2 (po zkusenostech spise  N2) a nyni chteji vice
zdimat ja se nenecham :-) a zrusili nam firemni tarif taxem chtel jsem podat
vypoved, nebot uz mame zajisteny tarif za polovinu.

Nasledujici radky nejsou  vtip:

Na telefon lajne me odkazali na pobocku,  jedu do mesta na pobocku ,ale tam
me odkazali na telefon. Na telefonu me odkazali na pobocku, takze opetovna
cesta na pobocku se zavolanim na jejich centrum primo od typka z pobocky.

Na pobocce maji jen cislo na tu jejich slavnou linku, na kterou jsem
nekolikrat volal, takze nas znovu odkazali na nejakou O2 samoobsluhu, do
ktere se musi vyplnit kontaktni osoba :-), samoobsluhu, kterou jsme nikdy
nevyuzivali, takze opet ztrata casu zjistovanim jaxe prihlasit, ale podarilo
se, v samoobsluze jsme se kontaktni osobu snazili zadat, vysledek je ten, ze
system vrati hlasku, ze udaje jsou jiz zadane, ale nejsou :-)) proste des a
hruza, zadarmo drahe. Funkcnost jejich samoobsluhy  odpovida programu v
prvni hodine informatiky na SS.

Na webu maji moznost kontaktovat  na email korporace na o2.cz, email se vrati,
ze tento email byl zrusen. Na email firmy na o2.cz neodpovedel dodnes nikdo.
Jen prisel email jak jsme spokojeni s O2 :-))

Jak tedy tuto silenost zrusit?   Nema nekdo kontakt na nekoho  z O2, ktery
bude vubec neco vedet ?


Dekuji

LK





_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list