Re: Měřicí ústředna

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Duben 29 10:05:19 CEST 2022

Ano, je to nějaký konkrétní případ - já reagoval spíš obecně.
Nakonec i to , že podpora není tak jak popisují u produktu je důvod k
reklamaci.
Jestliže podporu slibují - a nemají tak to prostě je minimálně důvod k
odstoupení od smlouvy.

Na druhé straně si dokážu představit, že z nějaké  firmy odejde tým lidí,
kteří dělali na nějakém HW , roky ho vyvíjeli a prodávali.
No a na skladě teď spousty produktů zůstalo.
Takže ta odpověď co vám poslali může být relevantní - dejte dotaz na sféru,
kam výrobek putuje, nebo požádejte o nějaké reference z akademického
prostředí, kam výrobky putují...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>