Re: Měřicí ústředna

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Duben 29 10:01:13 CEST 2022

Zdravim,

sbirame z elektromuru a davame do najmu. Neni to na instalaci pro jedno
mereni. Take zde musi byt nejaky standard tj. standardni krabice pro
mereni, protokol pro komunikaci. Doporucil bych modbus rtu je prusvitny,
vyrobce musi dat noty. Pokud vezmu normovany protokol pro komunikaci s
meridlem, tak je hodne siroky, kazdy vyrobce si tam da svou specialitu,
takze to ve vysledku stejne neni universalni reseni jen ... .

Vy jste na zacatku delate si svou krabicku... .

Jirka