Servisni manual Siemens WT46E305BY

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 26 16:34:35 CEST 2022

Tu první (tj. prototyp) ne.
Ale když pan Da Vinci rozjede robotickou linku na výrobu Mon Lis, tak už
by tam aspoň nějaký soulad mezi výrobními náklady a prodejní cenou mohl být.

Já ten rozpor mezi prodejní cenou a kvalitou provedení řeším snížením
prodejní ceny. To ovlivním, kdežto kvalitu provedení moc ne.
Tak si od servisáků nechám poradit, co se málo kazí, A když už se
pokazí, tak co je opravitelné.
Pak v sobě potlačím pocit, že nemám rád Turky, protože to často skončí
právě u turecké firmy Beko.

PL