[OT] zavada plyn. kotle Immergas Zeus 24kW

Neděle Duben 24 16:58:01 CEST 2022

Dnes jsem resil u rodicu, signalizuje chybu manostatu. Je pravdepodobne,
ze by se takova soucastka opravdu porouchala? (asi tohle IMMERGAS
manostat odtahu 44 - 36Pa 1.012849 - Díly na kotle - dilynakotle.cz
<https://www.dilynakotle.cz/immergas-manostat-odtahu-44-36pa_z290/> )

Zejmena mne zajima, jestli to ma analogovy nebo digitalni vystup?
Hlavne to asi nemuzu moc zkoumat, protoze to dela i teplou vodu a zatim
se vzdycky k funkci nejak donuti.

Ono je to tak na hranici, vycistil jsem zase trubku do komina a pak to
fungovalo, on ten komin ma vubec dost malou vlozku na ten vykon a byly s
tim tusim problemy i v minulosti. Ale jinak to spolehlive chodilo az do
dneska.