[OT] zavada plyn. kotle Immergas Zeus 24kW

Neděle Duben 24 17:11:29 CEST 2022

To se odeslalo nejak pozzde...
Jeste jsem mezitim koukal, zej to k sehnani jako dil celkem bezne, ze by
see to kazilo? napr. IMMERGAS manostat odtahu 44 - 36Pa 1.012849 - Díly
na kotle - dilynakotle.cz
<https://www.dilynakotle.cz/immergas-manostat-odtahu-44-36pa_z290/> Ta
barva pplosky asi odpovida tlaku.
Je to evidentne jenom kontakt.
Muze mit vliv nejaka anomalie v tlaku vzduchu? Dnes se menilo pocasi...
V navodu se pise tohle:

Servis bych asi i zavolal, ale ten tipuju jen vymeni, co se da (zavada
se projevuje zatim sporadicky) a/nebo rekne, ze je problem v kominu...