[OT] zavada plyn. kotle Immergas Zeus 24kW

Vladimír newlad na centrum.cz
Neděle Duben 24 17:42:42 CEST 2022

Je v tom jenom mikrospínač, tedy lze říci, že je výstup digitální :-)
Zkontrolujte si ty dvě hadičky, jestli jsou správně nasazené a dobře
těsní, stačí malá nezeěsnost a může to zlobit.  Rozhodně to nijak
neobcházejte, hlídá to chod ventilátoru, až pokud jede a sepne to, tak
se začíná proces zapálení kotle. Poruchové je to naprosto výjimečně,
funkci si ověřte slabým fouknutím do hadičky na výtlaku ventilátoru.
VN