Servisni manual Siemens WT46E305BY

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Duben 26 14:24:26 CEST 2022

Dňa 26. 4. 2022 o 12:14 Jindroush napísal(a):

> A offtopic dotaz: Má někdo tušení, jaká je cenotvorba těchto přístrojů
> - přijde mi, že je to všechno levné, plastové a modulární, tj. vlastní
> výroba musí být za pár šušňů, ale já za to zaplatil šušňů docela dost
> - kde se nabalují ty sumy?
>
> Zdravím,

Cenotvorba je vždy rovnaká: Toľko, čo trh znesie.

Výrobok sa proste predá za čo najvyššiu možnú cenu. Preto je snaha, aby
sa výrobok pre zákazníka javil užitočný a zaujímavý.
Súvis s výrobnými nákladmi nie je temer žiadny. Samozrejme je príjemné,
ak je predajná cena vyššia, ako náklady na výrobu a podobne. Ale niekdy
sa predáva aj pod výrobné náklady.
Ak budete kupovať Monu Lisu od kolegu Da Vinci, tiež nebude dostačujúca
argumentácia, že je to len kus starého plátna, farby a...

IK