Emulace Mifare karty na Android

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 26 15:31:04 CEST 2022

ID tj. cislem karty zacina komunikace. Veskera komunikace probiha prave
pres ID.

NFC generuji nahodne ID, takze proto Vam to nejde.

NFC ma vetsi bitrate nez standardni Mifare. Ctecky mifare nebudou
komunikovat jako nfc jiz z tohoto principu. Nezvladnou to rychlostne ten
vetsi bitrate.

Obecne karta ma oblasti chranene heslem, to se pouziva pro zapis penez
... . Jinak to ID je jako klic, je to dobre az do doby nez Vam to nekdo
okopiruje jako klic. Kdyz to je chranene heslem, tak se teoreticky neda,
ale jak to delaji firmy globalne na trzich, tak ... .

Nfc je obecne pro komunikace z zarizeni do zarizeni. Mfiare je jen
jednosmerny protokol dotaz, odpoved. Android Vas pusti az na tu
komunikacni vrstvu, dolu na to poslani toho komunikacniho ID ne. Na
urovni komunikace je nekde priznak/rada jak jsou ty informace chranene,
takze je mozna kooperace vice typu sw.

Obecne se ten mobil da cracknout, asi delat plaby z mobilu a zaroven,
aby byl jako autorizacni nastroj, ze to jste zrovna vy je z meho pohledu
nebezpecne.

Jirka