Emulace Mifare karty na Android

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Duben 26 15:26:20 CEST 2022

V obecné rovině to dělají platební karty v telefonu. Je to hlavně o tom, jak do telefonu dostaneš klíče pro tu aplikaci.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Půhoný <konference na puhy.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 26. 4. 2022 14:54:42
Předmět: Emulace Mifare karty na Android

Dobré odpoledne,

nepoužíváte někdo nějaký emulátor Mifare karty pro Android? Je reálné něco takového bez root telefonu? Jednoduše řečeno, naučit přístupový čip do telefonu a ten aby potom posílal jeho kód.

Potřebuji to ke čtečce na dveře, aby šla otevřít telefonem. Nic víc. Standardní NFC sice jde použít, čtečka na to reaguje, ale telefon posílá pokaždé jiný kód, takže to je ve výsledku nepoužitelné. Zkoušel jsem si to přes arduino a PN532 vypisovat a Samsung Galaxy S8 posílá 4 bajty a poslední 2 nebo tři bajty se mění.  Resp vypisoval jsem si jen 4 bajty. Nebo se v tom nějaké ID dá najít? A zase otevírat to jen na základě prvního bajtu není vůbec bezpečné, to bude mít předpokládám celé série telefonů stejné.

Nechci do toho moc zabředávat, jde mi jen o to, aby po přiblížení ke čtečce poslal telefon něco definovaného a zároveň aby nepřestaly fungovat NFC platby. Neřešil jste to někdo?

Díky,

Honza Půhoný