Emulace Mifare karty na Android

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Duben 26 14:54:04 CEST 2022

Dobré odpoledne,

nepoužíváte někdo nějaký emulátor Mifare karty pro Android? Je reálné něco
takového bez root telefonu? Jednoduše řečeno, naučit přístupový čip do
telefonu a ten aby potom posílal jeho kód.

Potřebuji to ke čtečce na dveře, aby šla otevřít telefonem. Nic víc.
Standardní NFC sice jde použít, čtečka na to reaguje, ale telefon posílá
pokaždé jiný kód, takže to je ve výsledku nepoužitelné. Zkoušel jsem si to
přes arduino a PN532 vypisovat a Samsung Galaxy S8 posílá 4 bajty a
poslední 2 nebo tři bajty se mění.  Resp vypisoval jsem si jen 4 bajty.
Nebo se v tom nějaké ID dá najít? A zase otevírat to jen na základě prvního
bajtu není vůbec bezpečné, to bude mít předpokládám celé série telefonů
stejné.

Nechci do toho moc zabředávat, jde mi jen o to, aby po přiblížení ke čtečce
poslal telefon něco definovaného a zároveň aby nepřestaly fungovat NFC
platby. Neřešil jste to někdo?

Díky,

Honza Půhoný