mech: krabicka na zavirnik + vrtak/y jak volkel twinbox ?

jurp jurp na volny.cz
Úterý Duben 26 12:57:16 CEST 2022

Mno, ja mam v brasne zavitniky v plechove krabice od Energitu v
molitanove vystylce.
Co tak priohnout tuhle krabku:
https://www.tme.eu/cz/details/v20-18/zasobniky-a-krabicky/licefa/
Vlepit chemoprenem kousky molitanu? Bude to rozdelene a bude to v mekkem.
Je to polypropylen, takze to vydrzi vic nez nejake z polykarbonatu.

Jinak na male zavitniky pouzivam male plastove ESD boxy ve kterych mi
obcas prijdou PIC-ule.

JURP