Emulace Mifare karty na Android

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 26 16:53:12 CEST 2022

Zaujalo mě to a musel jsem si opravit své představy.
Myslel jsem si, že bezkontaktní kreditní karta bude posílat své ID,
které bude neměnné.
Ale skutečně při každém čtení načte 1. byte stejný, ale zbylé 3 byte
náhodné.
A hlásí se jako typ Mifare Plus.

Pak to znamená, že ty aplikace, které používají kreditkartu pro ověření
identity, musí pracovat i s daty vevnitř karty.
Třeba u nás v Brně je šalinkarta nahraná na kreditkartě. Tak ty čtečky
se musí dostat aspoň k nějakému obsahu karty.

Zajímavé téma. Díky za informace.

PL