prevod bin->bcd

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Duben 23 21:15:19 CEST 2022

> Ako to zrealizovat aspon priblizne dobovou technologiou?

Nijako. Uzivatelia dobovych zariadeni, ktore boli binarne, jednoducho
vedeli citat binarne cisla.

http://curation.cs.manchester.ac.uk/digital60/www.digital60.org/rebuild/50th/gallery/gallery2/index.html

Ale ak nejto blbosti trvas, tak zrkadlovy galvanometer, zdroj svetla so
strbinou a optikou, a stupnica namalovana na stene.

Ak to chces mat silou-mocou digitalne, tak nieco ako ze dekrementujes
binarne cislo a sucasne tocis dekatronmi. Ale urcite nikto v tom case
neplytval prostriedkami na takuto zbytocnost.

wek