prevod bin->bcd

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Duben 23 22:09:51 CEST 2022

Já bych tedy řekl, že tehdejší počítače byly natolik nákladné a měly
nákladný provoz, že se zcela uřčitě nepořizovaly programátorům na hraní.
Výstup měl určitě nějaké uživatele z jiného oboru. Třeba bankéře,
rozvědčíky, generály, plukovníky, ...

Tipuju, že převodník měl jen pár součástek:
Psací stroj, paní, která přečte výsledek z děrného štítku a naklepe do
zprávy na stroji:-)

PH