Re: Energetická účinnost/návratnost FVE (bylo: A co vítr? (Bylo: Re: OT Čím topit?))

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Duben 17 11:45:04 CEST 2022

Nerozumím úplně otázce...

 Tomík to napsal myslím hodně výstižně..
Moje reálná zkušenost třeba je, že v noci FV vážně nefunguje. Sice občas
svítí Měsíc ale furt je to málo. To samé v zimní měsíce.
A naopak v létě 5x 200W panel natopí boiler a už ve dvě odpoledne vypíná
termostat..