RE: Energetická účinnost/návratnost FVE (bylo: A co vítr? (Bylo: Re: OT Čím topit?))

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Neděle Duben 17 10:55:08 CEST 2022

Krasne obecne proklamace ... Jakou mate realnou zkusenost?

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: neděle 17. dubna 2022 10:29
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Energetická účinnost/návratnost FVE (bylo: A co vítr? (Bylo:
Re: OT Čím topit?))

a porad je potreba vsechny Obcasne Zdroje Energie na 100% zalohovat.
v noci tak nejak nesviti nikdy a ze treba celej mesic nezafouka a nezasviti
je naprosto normalni. jakou spotrebu elektriky muzeme na mesic bez problemu
odlozit ? zadnou. celej tento "koncept" je od zakladu nesmysl a vsechny dnes
obecne "pravdy" vznikly xxx krat opakouvanpou lzi. o takoveto pravde se uz
nediskutuje, ale o to tvrdeji se bude pro blaho vseho a vsech prosazovat.
rad bych se mylil.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65