Re: Energetická účinnost/návratnost FVE (bylo: A co vítr? (Bylo: Re: OT Čím topit?))

Sobota Duben 16 21:07:17 CEST 2022

Jak se má měnit legislativa - nebo kde se o tom dá něco najít? Než naše
nová vláda začala vládnout, vypustila informaci, že
- chtějí dostat na střechy dalších 200000 FVE
- chtějí zjednodušit podmínky pro připojení k síti
- chtějí, aby lidi tu energii mohli prodávat.

Sice máme už konečně ten net metering, ale pokud vyrobím víc energie,
než spotřebuju, propadne to ve prospěch distributora. Tohle by asi měli
změnit. Kdyby ještě změnili/odstranili buzerační omezení, který si
vymyslel ČEZ, bylo by to už úplně super.
https://oze.tzb-info.cz/fotovoltaika/20379-porizujete-fotovoltaiku-pozor-na-povinne-upravy-elektromerovych-sloupku
To by si FVE pořídila i přítelkyně, která má starý barák a elektroměr na
domě.

Anděl