Re: Energetická účinnost/návratnost FVE (bylo: A co vítr? (Bylo: Re: OT Čím topit?))

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Duben 16 21:29:01 CEST 2022

Legislativu mohou měnit jak chtějí ale je tu věc, která se změnit nedá. Ta
energie je k dispozici když svítí, na jaře, v létě. A v tuhle dobu ty
panely produkují té energie nadbytek. A v zimě, když ji potřebujeme nejvíc,
tak je to bída. Takže v létě ten výkup je jaksi nanic... I kdyby se
legislativnci postavili na hlavu, s tímhle nehnou.