Jak na WiFi senzory teploty v pokoji ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Duben 16 09:29:26 CEST 2022

Ahoj,

já v rámci svého naturelu bych se pokusil uchodit tohle:
https://gist.github.com/Matheus-Garbelini/2cd780aed2eddbe17eb4adb5eca42bd6
S tím, že vím, že pro baterkové aplikace to není nejvhodnější, ale je to
výzva.

O něco vhodnější by byl asi tento bratříček:
https://gist.github.com/Matheus-Garbelini/332dc35dbdf640d4e5f2672636e19bde

Pochopitelně obsluha nějakého senzoru bude jen třešnička na dortu.

Jindra