Jak na WiFi senzory teploty v pokoji ?

Kořenský Pavel pavel.korensky na dator3.cz
Sobota Duben 16 09:27:58 CEST 2022

A vida, díky moc.

Já je zprvu zavrhnul, ale teď koukám, že na tom ESP32 se WPA2 Enterprise rozchodit dá.

Tak to zkusím.

Zdraví PavelK

________________________________
Od: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> za uživatele Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz>
Odesláno: sobota 16. dubna 2022 7:48:13
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: Jak na WiFi senzory teploty v pokoji ?

NodeMCU, mně to netahá RPi, ale normální linuxový server, ale princip je stejný, čidlo se připojí do wifi a běží na něm http server, při dotazu vrátí teplotu a vlhkost, server se dotazuje přes cron. Čidla doporučuju DHT22, jsou docela přesná, měřím tím i venku bez problémů. Cena kompletu je v řádu desetikorun, jako krabičku používám tu největší od TicTaců, nevypadá to nijak super, ale většinou to někam schovám.
Pokud to budete dělat přes Arduino IDE, tak pro DHT22 doporučuju knihovnu DHTStable od Roba Tillarta.