Jak na WiFi senzory teploty v pokoji ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Duben 16 14:22:36 CEST 2022

Já bych se tedy ještě zamyslel nad jednou věcí. WiFi není zrovna
vrcholem úspornosti. Možná by se při bateriovém provozu vyplatilo se
zadívat na některý z protokolů, které používají bezdrátové meteostanice
a teploměry. Vzhledem k tomu, že množství přenesených dat je opravdu
malé a směr je také jen jeden, tak bych možná šel do nějaké technologie
typu 868 MHz s jedním "routerem" na WiFi, nebo jinak do domácí sítě.

Koukám, že Číňan si libuje v ZigBee, tak to asi bude dobrý oddíl.