Re: A co vítr? (Bylo: Re: OT Čím topit?)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Duben 12 17:28:23 CEST 2022

No, pokud nežijete někde na větrné hůrce, tak v běžné vesnické zástavbě
se sloupem menším než mrakodrap bude výsledek spíše sporný.

Nějaké data jsou zde:

http://zapadlo.name/pocasi/vitr.php

Pokud budete chtít "vysypu" vám databázi aby bylo vidět jak je to
tragické :-)

Petr