Re: A co vítr? (Bylo: Re: OT Čím topit?)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Duben 12 20:19:10 CEST 2022

Zdravim,

docela dobry napad s tim vetrnikem na zahrade:
vrtule by se za vetru tocily a nabijely baterii.
a kdyz by pak vitr prestal vat, tak by se vrtule pohanely yz baterie.

soused totiz chova holuby a uz mne ser. jak je vsechno od nich zasr...
takto se nauci vyhybat touto koridoru. i kdyz mozna za cenu par pecinek, ale casem se nauci.
jsou to pry docela chytre ptaky.

akorat doufam, ze to nebudou brat jako adrenalynovou zabavu

:)

Sam