Re: A co vítr? (Bylo: Re: OT Čím topit?)

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 12 17:13:42 CEST 2022

Zdravím, dělal jsem průzkum. První co je nejdůležitější je změřit ten
vítr. Další podstatná věc je i když na malé elektrárny nemusí být stav.
povolení, tak sousedi protestují ... .

Krom klasické třílisté vrtule jsem viděl Savoniovu tj. rozříznutý barel
a z něho dvě lopatky. Dokonce na auru nebo bazoši něco někdo prodával v
prvotní fázi. Dále jsem na netu našel princip jako vodní kolo, kde okolo
jsou magnety, výhoda oproti klasickému třílistu je, že ani nepotřebujete
převodovku.

Díval jsem se i na různé videa... , někdo si udělal to vodní kolo, poté
zjistil, že nemá tak velký vítr a vrátil se k třílistu.

Chce to tedy nejdřív změřit ten vítr, taky se poté obrnit k vůli
sousedům, jestli budou z neznalosti protestovat nebo z jiného důvodu ... .

jirka