Re: OT Čím topit?

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Duben 11 13:16:29 CEST 2022

A pak je tam riziko, že mi bude stále víc a nebudu mít sílu na všechny
tyto práce nebo budu nemocný.

Znám člověka, který má FVE o maximálním výkonu 20kW, takže je většinu
roku soběstačný. Ale ne s topením.

Ta virtuální baterie je sice krásná úvaha, ale má to dva problémy:

1) Prodáte v nejlepším případě za cenu silové elektřiny a nakoupíte za
normální cenu. I tak ale pokud máte velký přebytek po podstatnou část
roku se to vyplatí.

2) Z něčeho se ten proud musí v zimě vyrobit. A jsme zase u politiky.

Martin Záruba