Re: OT Čím topit?

Pondělí Duben 11 16:02:02 CEST 2022

Taky stárnu a s TČ voda-voda třeba za 10 let budu mít problém s
případnou údržbou (čištění výměníku, trubek...). Zatím mám ideály a chci
vyzkoušet jak to proplachovat automaticky, zkrátka jestli to může
fungovat jako "trvale udržitelné". Někdo má čistou vodu a nemá s tím
problém.

Virtuální baterie - no dalo by se to trochu kombinovat a akumulací tepla
v baráku. Mám podlahové topení a dovedu si představit, že když začne v
zimě svítit, zvedne se nastavení teploty a TČ ohřeje podlahu třeba až o
4 stupně, což se na teplotě místnosti v řádu hodin projeví zcela
minimálně. Na jaře a na podzim bude efekt ještě větší. Do podlahy se dá
takhle naakumulovat spousta tepla a na noc pak můžete TČ vypnout.

Anděl