Re: OT Čím topit?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Duben 11 11:14:36 CEST 2022

S tím dřevem a cenou při poptávce sohlasím. Ale to samé to bude s to
elektrickou energií! Všichni chtěj teď TČ ( ceny samotných TČ taky letěly
nahoru )
a cpou nám elektroauta.... energie bude nedostatek a ani infrastruktura
nezvládne ten nápor, až v zimě všichni zapnou TČ.
Politický tlak může být  jaký chcete, ale je to jako s tím plynem. Když
nebude, jako to chcete řešit?
Co se vyřešilo s cenou PHM?

Okolo mě teď všichni řeší FV panely. Ano jsou lidé, kteří ví co chtějí,
proč to chtějí a mají čísla, výpočty nějakou návratnost..
 Ale většina naprosto bez rozmyslu. Každý má představu, že s tím v zimě
bude topit a
když nebude svítit využije "virtuální baterie".

Někdy mám pocit, že mi vážně stále něco uniká...

Když už jsme u flame, sleduji vliv tá energetické krize na
nemovitostech...  Ceny starých nemovitostí ( veliké vilky z 50 let atd... )
padají dolů. Docela dost.
Asi to nikdo už nebude chtít, neboť to neutopí. Rekonstrukce a zateplení
takového kolosu je darda.
 Takže výsledek je, že 3+1 v paneláku vychází v našich končinách dráž
než 240m2 dům

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>