Re: OT Čím topit?

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Duben 11 12:37:15 CEST 2022

Virtualni baterie se jmenuje BTC/ETH/.... , v lete se do ni ukladaji
prebytky ze solaru a v zime je z toho krasny primotop.

Alespon do te doby nez EU+USA zakazi cokoliv postaveneho na PoW algoritmech.

PS: Ano, ma to samozrejme rizika a uskali. Ale to same lze rici o
primotopech dotovanych na zacatku tohoto stoleti a zda se ze i plynovych
kotlech dotovanych v poslednich letech.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 4. 2022 11:18:16
Předmět: Re: OT Čím topit?
"

S tím dřevem a cenou při poptávce sohlasím. Ale to samé to bude s to
elektrickou energií! Všichni chtěj teď TČ ( ceny samotných TČ taky letěly
nahoru )

a cpou nám elektroauta.... energie bude nedostatek a ani infrastruktura
nezvládne ten nápor, až v zimě všichni zapnou TČ.

Politický tlak může být  jaký chcete, ale je to jako s tím plynem. Když
nebude, jako to chcete řešit?

Co se vyřešilo s cenou PHM?

Okolo mě teď všichni řeší FV panely. Ano jsou lidé, kteří ví co chtějí, proč
to chtějí a mají čísla, výpočty nějakou návratnost..

 Ale většina naprosto bez rozmyslu. Každý má představu, že s tím v zimě bude
topit a

když nebude svítit využije "virtuální baterie".

Někdy mám pocit, že mi vážně stále něco uniká...

Když už jsme u flame, sleduji vliv tá energetické krize na nemovitostech...
 Ceny starých nemovitostí ( veliké vilky z 50 let atd... ) padají dolů.
Docela dost.

Asi to nikdo už nebude chtít, neboť to neutopí. Rekonstrukce a zateplení
takového kolosu je darda.

 Takže výsledek je, že 3+1 v paneláku vychází v našich končinách dráž

než 240m2 dům

po 11. 4. 2022 v 10:37 odesílatel Josef Kopal <josef.kopal na cern.ch