Re: OT Čím topit?

Libor xlibor na tiscali.cz
Pondělí Duben 11 17:02:53 CEST 2022

Jak to myslíte dráž?
Já, po té co mi zkončila fixace plynu a momentálně platím 12.800/měsíc
za plyn 40MWh/rok tak mi vychází návratnost TČ na 3 roky. elektřinu mám
na 3 roky zafixovanou.
Zlevní mi i stávající elektřina a z nějakých 15.800/měsíc elektřina +
plyn bych se měl dostat někam k 6.200/měsíc za elektriku a měsíční
platbou za plynoměr, mám kondenzační kotel jako zálohu na chladné dny,
pokud by nestíhalo TČ.
Dotaci také nedostanu, jelikož jsem čerpal na ten kotel ikdyž už je to
asi 5 let nazpět.

Libor