Re: OT Výkon jaderného odpadu v ÈR

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 4 21:08:57 CEST 2022

Cenu z hlavy nevím (určitě se dá dohledat).
Ale nebude to moc.
Obecně u jaderek je cena paliva malá položka.
Hlavní část ceny tvoří rozpočtené investiční náklady (odpisy), provozní
a bezpečnostní náklady.

U toho vyššího obohacení asi není až tak problém v ceně, jako v bezpečnosti.
Navíc když ostatním chceme zakazovat vyšší obohacování (např. Irán), tak
je docela pokrytecké si to dělat a používat pro sebe.

PL