aktualni TOP LED zarovka E27 / studena-bila max. svit. max. zivotnost max. CRI ??

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Duben 2 22:00:59 CEST 2022

Souhlasím, že přeletování 1 LEDky je jednodušší a příjemnější než jít do
obchodu, ale horší jsou 2 kroky okolo:
- Rozebrat ten krám tak, aby pak šel rozumně složit.
- Složit opravenej krám tak, aby nejen držel pohromadě, ale i nějak
vypadal a v tomto stavu dlouhodobě vydržel.
:-)

PH