aktualni TOP LED zarovka E27 / studena-bila max. svit. max. zivotnost max. CRI ??

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 2 21:35:14 CEST 2022

No jo, ale Vám na stavbě visí tak měkounce.

Já bych to taky asi kvůli dvacce nedělal.
Ale jednak mám obecně vztah k technickým výrobkům, nerad je vyhazuju.
Bez ohledu na cenu.
A druhak než jít do obchodu, tak to přeletování jedné LEDky bude určitě
rychlejší a příjemnější proces.

PL