aktualni TOP LED zarovka E27 / studena-bila max. svit. max. zivotnost max. CRI ??

Sobota Duben 2 20:46:55 CEST 2022

Ze stavby mam zkusenost, ze visici objimky jsou nejvic eko friendly,
cokoli se na to da, sviti to na pulku ;-)
Teda par LED zarovek jem pro zajimavost rozebral, ale ze bych se kvuli
pajde drbal s nejakym letovanim na hlinikovem substratu, kdyz to ostatni
cipy maji urcite taky za par... ;-)