aktualni TOP LED zarovka E27 / studena-bila max. svit. max. zivotnost max. CRI ??

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 2 20:41:13 CEST 2022

Co prosím znamená "mrtvej cip s ledkou"?
To je jedna špatná LEDka z těch mnoha, co tam asi jsou?
Pokud ano - nedá se jedna žárovka zkanibalizovat ve prospěch ostatních?
Nebo jenom prostě tu mrtvou LEDku přemostit drátem?
Nebo koupit za pár centů pásek LEDek na Aliexpressu?
Jen se ptám. Mně ještě žádná LED-žárovka nechcípla. Tak abych byl
připravený.

Jinak ty "vysici objimky" jsou bezva. ;-)

PL