aktualni TOP LED zarovka E27 / studena-bila max. svit. max. zivotnost max. CRI ??

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Duben 2 19:07:12 CEST 2022

tak takhle to mam ted. je to opravdu spotrebak. ale chci mit vsechno
vsude stejny a nahrady brat pripadne z jedny krabice. ale protoze mrtvol
se v posledni dobe ukazalo vice, coz muze byt jen spatna serie, tak jsem
chtel dat sanci nejake dalsi znacce. muzu to vyresit, ze za 500kc koupim
dalsich 10ks a mam na dost dlouho klid :-) to osvetleni jsou z 99% volne
vysici objimky a zadna moznost predelani na neco jineho ted neni.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín