aktualni TOP LED zarovka E27 / studena-bila max. svit. max. zivotnost max. CRI ??

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Duben 3 09:17:26 CEST 2022

asi, tak nejak :-)
tady par fotek:
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/LED_E27_ECOLITE/
rozebral jsem jednu ze zvedavosti, jaka je tam elektronika a pripadna
moznost opravy. narazil jsem na mrtvej LED chip, pak na ten hlinikovej
substrat a nakonec elektroniku, co nejde po vyndani stejne rozumne
vratit zpet(nabodovanej nepristupnej drat do objimky). az se budu kopat
do zadku, tak zkusim vymenu LED chipu s improvizovanym predeherevem dle
instrukci co jsem uz dostal. Takze nakup jine znacky byl  pro me casove
a ekonomicky aktualne nejlepsi postup.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65