Re: OT: Termostat (60 léta minulého století)

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Září 30 18:12:45 CEST 2021

Dobrý den

Tohle je asi klasický kapilárový termostat. Nevím, co je to ta tykavka
ale oprava bude pravděpodobně dost problematická. Pořád se to vyrábí.
Myslím, že oprava je skoro nemožná ale vyměnit za jiný asi nebude
problém. Nemáte třeba foto?

S.P.