OT: Pozor na fligny poskytovatelů internetu

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Čtvrtek Září 30 00:59:24 CEST 2021

Dobrý den,

funguje vám net dobře? Já jsem zjistil, že mi odchozí rychlost modemu
tiše klesla na polovinu až poté, co jsem doma řešil rušení sousedů,
dráty i jednotlivé aplikace, že odchozí provoz ucpává i ten příchozí -
příchozí QOS limit jsem měl 15% pod maximem, ale u té půlky už ani to
nepomáhá.

Nu a stanovisko operátora? Je to v normě! A pokud chcete vyšší odchozí
rychlost, ve vašem místě je maximum 2,5x vyšší než aktuální tarif, tak
si ji objednejte a pojede to rychleji. A proč to nejde teď jako dřív, že
si nemám stěžovat, že je to v normě. Logika hadr.

A kdo je tím skvělým operátorem? *T-mobile*. Přecházím k vesnickému
operátorovi, který mi natáhl optiku k baráku že se někdy snad připojím.
Ještě že jsem nekupoval nový VDSL modem.

Tuto zkušenost přidávám k veřejnému dobru, jakou logikou se řídí
operátor. Možná nebude jediný. Dejte si na ně pozor.

JL.