RE: Pozor na fligny poskytovatelů internetu

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Čtvrtek Září 30 02:57:23 CEST 2021

Tak máme tu letos zavedené novinky, které musí každý ISP veřejně mít a garantovat.
Viz rychlost minimální, běžně dostupná, maximální a inzerovaná. Přičemž u každého pojmu je jasně určena (zejména minimální, běžně dostupná), kvalitativní kritéria, podle kterých lze snadno vyhodnotit OK/reklamace.
K tomu cca 2 týdny zpět ČTÚ spustilo svůj "oficiální" měřák rychlosti, který pro podobné případy doporučuje, včetně metodiky.
Můžete tedy velmi snadno podat případnou reklamaci, pokud parametry služby nejsou v pořádku a nekorespondují s parametry uvedenými ve smlouvě (výše uvedené pojmy musí být její součástí).
Nicméně pokud máte možnost optiky, není absolutně co řešit a moc nechápu setrvávání na VDSL, i za cenu nějakého menšího dokopu. :-)
M.