Re: Komunikace v rámci rozlehlejší sítě

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Září 30 17:28:03 CEST 2021

No když máte 4 dráty, můžete použít fantom. To vám výrazně zlevní
oddělení dat a napájení, protože fantomové trafo nemá stejnosměrné
sycení. Můžete tam mít jednu datovou cestu po + na jednu stranu a druhou
na - opačně. I když tam patrně budou takové přeslechy, že budete stejně
muset mít nějaký časový multiplex. A můžete zkusit i to integrované
řešení https://www.ti.com/product/THVD8000. Je to asi ta nejjednodušší
cesta. O bezdrátu bych uvažoval až když tohle úplně selže.

Mrazík